Colson Verzekeringen website B2B en B2C
Verzekeringen zijn een complexe materie. Je kan proberen om alles in een dure en heel ingewikkelde website te gieten met een database die je constant moet onderhouden. Of je kiest voor de old school aanpak en geeft je klanten persoonlijk uitleg en advies op maat. Ook in dat geval heb je een website nodig. Hoe kunnen nieuwe klanten anders van jouw bestaan weten?
Colson Verzekeringen website B2B en B2C
Verzekeringen zijn een complexe materie. Je kan proberen om alles in een dure en heel ingewikkelde website te gieten met een database die je constant moet onderhouden. Of je kiest voor de old school aanpak en geeft je klanten persoonlijk uitleg en advies op maat. Ook in dat geval heb je een website nodig. Hoe kunnen nieuwe klanten anders van jouw bestaan weten?
- ontwerp & ontwikkeling
- verzekeringsmakelaar
- bedrijfsfotografie
- webteksten





complexe materie, helder gepresenteerd
Particulieren. Ondernemingen. Verzekeringen en schade. Financiële producten. 3 kantoren. 18 experts. Ingewikkeld? Ja. Om alles duidelijk te presenteren, kozen we in samenspraak met de opdrachtgever voor een heldere website.
Als nieuwe bezoeker en bestaande klant, is het meteen duidelijk worden waar je moet zijn op de website. Naast het hamburger menu, staan op de homepagina ook duidelijke knoppen en links naar de verschillende onderdelen. Vergissen is bijna onmogelijk.
van concept tot content
Eens het concept duidelijk vastlag, zorgden we ook voor de feitelijke invulling van de website. Zowel de foto’s als teksten verzorgden we. Het voordeel van deze totaal aanpak laat zich voelen op verschillende niveau’s.
Zo vormt de hele website een mooi geheel. Beeld, tekst en design zijn naadloos op elkaar afgestemd. Een ander voordeel is natuurlijk dat het geheel een professionele uitstraling heeft. Wat ben je aan een mooie website waarvan de teksten holle woorden of veel te technisch zijn? Of de foto’s duidelijk zelfgemaakt zijn en afbreuk doen aan de uitstraling van je bedrijf?